Dude, where are my gains?

dude

-No salilla tietty! .. Vai onko sittenkään??

Tää viikko ollaan oltu sängynpohjalla. Olen meinannut tukehtua omaan räkääni (tosi seksikästä I know), yskinyt keuhkoni pihalle ja kuumetta ollut enemmän kuin laki sallii. Bonuksena olen saanut kauniin viskibasson.

Mitenkä siis jatkaa Kettusen massatreeni- projektia samalla innolla kuin terveenä? No ei mitenkään, kun jo vessassa käynti tuntuu maratonilta, mutta eteenpäin mennään silti. Projektia on kuitenkin reilusti yli 2-viikkoa takana, joten tuntuisi tyhmältä heittää tämä aika menemään yhden flunssan takia.

Mielestäni ihmisillä on muutenkin hieman kieroutunut käsitys kuuluisista Gainsseista. Ei niitä lihaksia pelkästään siellä salilla kasvateta, vaan 80% työstä tapahtuu keittiössä, mieluiten nyrkin ja hellan välissä. Ei flunssa estä sinua saavuttamasta haluamiasi tuloksia, korkeintaan hieman hidastaa.

Mitä minä sitten syön, että minusta kasva yhtä suuri lihaskörmy kuin Bull Mentulasta? -Paljon ruokaa eli kaloreita naminami! Mutta puhdasta ruokaa, unohtamatta pieniä herkkuperse hetkiä. Nobody comes between me and my monthly dose of ice cream!

jäätelä

Eriskummallinen ruokavalioni, esimerkkipäivä:

Aamupala: Iso munakas (koska munarikas pääsiäinen) + kylkeen puurolautanen marjoilla

Lounas: Kasviksia, täysjyvä nuudeleita, kookos-lime ruokakermaa + raejuustoa ketsupilla

Välipala: päärynä, pähkinöitä + jogurttia

Päivällinen: uunijuureksia yrteillä (melkein kilon verran) + raejuustoa ketsupilla

Välipala: Uuniomena skyr + bansku

Iltapala: Pastaa, kasviksia + kiivi skyr

kerma

Sitten vastauksia jo heränneisiin kysymyksiinne:

Mix sun ruokavalio on niin tylsä? –Ei ole aikaa tai kiinnostusta hifistelyyn. Perusruoka toimii meikällä erinomaisesti.

Minkälainen seinähullu syö raejuustoa ketsupilla?! -No minä, koska se maistuu HYVÄLTÄ!

Miten voit syödä kookos-lime ruokakermaa, koska sehän on täynnä kaikenlaisia E-koodeja ja myrkkyjä? –Katsokaapa ainesosa luetteloa. Eniten ruokakermassa on maitoa ja vettä. Tottakai siinä on lisäksi mm. makuaineita ja emuglointiaineita, mutta enpä usko että näihin kuolee.

Iltapala ei kuulosta iltapalalta! –Tuo ei kyllä ollut kysymys, mutta vastaan siihen anyway. Olen huomannut, että kun syön illalla hyvin, nukun paremmin, eikä nälkä pääse yllättämään. Tärkeintä minulle ruokavaliossani on, että saan tarpeeksi energiaa ennen ja jälkeen treenien, sekä ennen nukkumaan menoa. Tietenkin ruokailuvälit yritän pitää maksimissaan 4h pituisina.

bod

Nyt meen vetämään buranaa naamariin ja koisimaan, lihaksethan kasvaa levossa.

XOXO ja kaikkee söpööihkuupinkkiiglitterii kaikille!